Thursday, October 6, 2011

FND100/101- lukis+ & conteng

FND100/100 ni subjek drawing,so banyak lukis+, aku suke lukis+ ni TPI!!! aku x suke lukis ape yg dorang suroh aku lukis n x suke mase yg dorang bgi untuk siap kn lukisan+ 2, klu FND100 aku gagah lgi la, yg FND101 ni =..= hmmm!! keje die bgi banyak gile! pas 2 nk kene siap kn dlm tempoh mase yg x sepatot nye bende 2 blh siap =..= subjek ni la yg banyak mengajar aku ape itu erti tidak tido mlm n ape itu erti tidak cukop tidur =..= tpi yg aku pelek nye =..= nape aku leh siap kn, tpi ade sesetengah kwn+ aku x leh siap kn??siap!! ade yg x dtg kelas 2 bile x siap =..= ape ko ingat ni sek ke ape??x siap je cikgu nk rotan n denda ko =..= hhmmmmm!! kemon bro this is UNIVERSITI! x siap paling koman kene kutok je pas 2 xde markah la..ahahha..aku blh je siap kn =..= *blagak ni.. siap blh main game lgi bro ^^ tpi x penah lak x datang kelas kn ade gak x siap dtg gak, tpi mase assessment 2 pasti kn dh siap la..contoh nye dh ade mcm aku^^ hahahahaha!! aku keje cik shahidan ni sume nye aku buat last+ minit x penah aku buat dari awal+ *pasai banyak sngt perkataan SIAP! =..= 

seperti biase aku nk tunjok siket hasil keje+ last minit aku kat korang hahahahahahahahahahahahaha!! x sume la mane yg sempat aku snap mase gh buat keje^^:


ni la die LECTURER untuk subjek FND101 ENCIK SHAHIDAN MOHAMMAD die ni cool orng nye x penah nmpk die marah cume penah nmpk die baling drawing orng je *2 bkn marah ke yepp =..=

ni gmbr+ mase gah buat tajuk LINE!

ni sakai boy =..= hahaha!! dh abes lawa aa 2..puihhh!!hahaa


contoh2 perasan yg diluwah kn olh budak2 AAD1171A/B

ni sume luwahan perasan aku atas lukisan yg dh siap potong2 ^^












aku bersame artwork aku^^ahahhaa!




ok kite tutop cite FND101 sekarang kite cite lak pasal FND100..subjek ni best siket la sebb keje die lukisssssssssssss!! je x yah nk lukis pas 2 nk kene wat mokup bodoh 2 =..= daaaaaaaaaaaa!! tpi mule2 je la keje die senang nk dekat2 abes 2 yg susah,nk kena lukis subjek matter kene ade shading bagai la ape la yg ngarot2 lgi yg aku pun x paham sngt =..= aku klu dh x paham main pakai lukis je..ahahaha!!aku hanye mampu berharap dua+ subjek ni aku LULUS! JEEEEE!!^^ so korang tengok la ape yg aku wat dlm kelas ni..hihihihi!!

laki yg gah tunjok+ 2,die 2 la LECTURER FND100 aku ENCIK.RUZZEKI HARIS@CIK.AKY kenal die x??klu nk kenal g taip name die kat google nti korang tau la sape die ^^ ahahaha!

acap bersame bulatan die ^^ Ahaha!!

ady dn bulat+ nye ^^

pisssssssssssssss!! ^^v

mira,kaka n a'aa^^ pantang nmpk camera ^^

kepenatan ni ^^

si kaki gambar ^^

sakit pinggang yeee kak ^^ Ahaha!!

mcm ultraman dh aku tengok si woot+ ni melukis..ahaha!!

penat yeee! bang ^^

maco ^^


freemanson..ahaha!!

dengan tekun nye aku membuat keje ^^ bagos2 anak atem ni..aahhaa!!


bajet comel SIAL!! PUIHHHHH!!^^ hahahaha!!

ALAMAK!!! pensel aku dh kontot la =..= hahaha!!

ape yg ko tengok 2 ha!!

awek ni DEKAN kot untuk FND100 ni.die dengan lgi sorng awa mane tah gmbr die..DEKANNNNN!!!! kasi SEMBAH!! ^^

ni pun DEKAN gak untuk FND100 ni..bdk kelas B memang ramai yg pandai melukis

final!

bersilat ke ape 2 bang! ^^ Ahahha!!

TOP 4!^^HAHAHA!!

NO COMMENT! ^^

styl GILE!! sape snap ni?? ehm!ehem! ^^

sesi mengutok lukisan oleh en.aky ^^

haaa!!!tunjok2!!

YG NI TUAN DIE BALEK NTI KENE BUAT TAUBAT NASUHA NI!! DH TEROK SNGT NI!! ^^ aHAHAHAHAHAHA!! MCM SIAL!! PUIHH!! 


TERBAIK WOOKKKKK!!! ^^

bajet+ iklan olay total white ^^ ahhahaa!!


aku mesti rindu nk denga ayat ni..ahahaha!! ni lukisan sape tah ni aku malas nk tau tpi yg pasti balek nti orng ni buat solat taubat nasuha la,terok sngt dh ni ^^ orng2 mcm ni layak masok nerake ni ^^ abg makan ape pgi tadi bang ^^ ni orng yg ade PhD je blh lukis bende ni *sambil tunjuk daun pisang^^ cik.aky suke buat lawak bodoh nk marah pun still buat lawak gak so orng nk serius pun x jdi ^^ aku gn die ngam beb..biase la aku kn ayeppp ^^ ahahaha!! blh kauteam!! punye, cume aku x suke die ni sebb 1 pekare je =..= buat malu laki je die ni dooo!!Hmmmm!!laki2..hahahaha!! aku pun laki gak tpi xde la mcm die ni ha...


No comments:

Post a Comment