Wednesday, October 5, 2011

BANYAK!

BANYAK! bende baru yg aku dapat mase aku blajar kat UITM SI ni^ ^ade bende BUROK n ade bende BAIK yg aku dpt n blajar..ade yg belajar dari KAWAN+ ade yg belajar dri LECTURE ade yg SENDIRI+ belajar pun ade..hehehehe!!

BUROK!=..=

  • main GAME 24jam
  • mengacau orng 24 jam
  • buat keje last2 minit
  • tido lewat
  • tido kat bilik orng 
  • buat sepah kat bilik orng(sebb nk kekal kn kecantikn bilik sendiri^^)
  • banyak main dri blajar nye
  • banyak on9 dri stdy nye
  • banyak jln dri stdy nye
  • ponteng kelas sekali 2 je=..=


BAIK^^v

  • assignment sentiase hantar n siap walaupun buat last+ minit
  • x penah tinggal solat=..=BAPAK POYO GILE!!!! PUIHHHH!!
  • aku dh blh COOL kn diri aku^^
  • belajar jadi seorng yg penyabar
  • belajar untuk jadi seorng yg bertolak ansur
  • menghormati yg mude
  • lebeh banyak diam dari bersuare=..= (ye ke??ade la=..= 2 pun last2)
  • belajar menghargai
  • menyayangi^^ hehehe!
  • menerima seada nye
  • belajar bawak kete walau pun tengok je.sebb aku ni tengok je dh leh tau aw^^ahahha!!
  • SETIA!!!^^
  • kawal nafsu
  • belanje orng tanpe mengharap kn balasan..serius beb!x tipu.x tau asal baik sngt sem ni^^
  • pandai kawal perasan^^
  • x pndai marah2 dh^^
  • dh x kesah pasal orng nk ckp ape kat aku
  • blh terime MAKIAN/KUTOKAN^^

BANYAK!!menghabis kn duit mak n abah=..=yela! banyak beli barang2 buat drawing la buat mokup la beli pensel la beli 2 la beli ni la=..=hhhmmmmmm!!BANYAK! gile pakai duit,blm campor makan gn jln2 lgi 2..ahahaha!!tpi hasil die blh tahan la not bad la.ahahaha!! pas 2 aku BANYAK! main gak kat sini=..= yela aku ni pantang jumpe GAME aku klu dh dpt main game jwb nye makn game!tido game!mandi pun game!hahahaha!! leptop aku ni pun dh x leh panggil leptop dh kene panggil PC!^^ yela dh mcm CC dah 24JAM! terbukak susah nk shut down,x jumpe button die kat mane..hihihihi!!paling best BANYAK! habis kan duit beli CHOKI-CHOKI!!^^v

coklat kegemaran ku^^ pencuci mulot pun die penenang jiwa aku pun die, menghilang kn segala stress aku pun die jugak^^klu xde ko, x sempurna hri2 ku di uitm..

No comments:

Post a Comment