Thursday, April 18, 2013

Hidup tak tenteram

aaaaahhhhhhhhhhhh!!!! pisang! bosan! -..- hari2 ku menjadi tidak lengkap bile xde kau doooo.hmmm cuti sem ni aku malas nak keje aku nak fokus kpd final sem aku buat research pasal bende2 baru yang akan kite orang kene hadap sem dpn :) barang yang nk beli 2 memang ade tapi aku menggunakan result aku sem ni.hahahahahaaha!! pandai tak?? so tak payah susah2 keje.hehehehehe! masih lgi menggunakan titik peluh sendiri untuk mendapat kan ape yang di mahukan tetapi cume dengan cara yang lain :) harap2 mencapai la yeee :) tapiiiiiiiiii!!! ENT!!!! hmmmmmm be nice with me pleace! :/

bile dah cuti sem ni yang best nye ade tv je -..- 2 pun bosan juga yela mane tak nye cite2 dalam tv sume mengarot haissssss!! yang aku tengok ape detective conan, one piece, k-pop wave hahahaha! 2 je dok ulang hari2 sedeh -.- . bile dekat perak pulak xde tv tapi ade budak2 gile.hahahaha! dan ade guitar! yeayyyyyyy! 2 yang penting :) bangon tido guitar, petang guitar tido pun masih lgi guitar siap terbawak tido pelok2 lgi :) hehehe! hari2 aku di habis kan dengan main guitar je smpai tahap klu 1 hari tak dpt boleh jdi gile jadi tak menentu ade je tak kene -..- so mereka2 yang selalu ada di rumah 2 dah paham dengan aku :) lagu ape yang aku selalu main sume walaupun dorang kadang2 bosan selalu dok ulang hri2 tpi bile aku dh start ikot nyanyi juga kn?? :) xpe2 sem dpn dah xde when i was your man(wiwym), fall for you,ketahuan dan lain2 lgi akan di kurangkan :) aku dh jumpe lagu2 baru tpi yang pasti sekrang ni lagu TERIMA KASIH drpd iamNEETA selalu di main WIWYM jatuh no.2 :).hahahaha! dekat kl ni kene cari sendiri la lagu2 baru klu dekat perak dengar dri arai nyanyi je pas 2 bru cari.

guitar 2 sebenar nye bukan aku punye zinnun(GG) punye tapi die dh tak main so die letak dekat umah sewa aku so aku yang dok asik main lame2 dh jadi aku punye la kan :) hahahaha! so aku bawak balik sini dan aku dh bersih kan sume GG :) xde lagi stiker2 rempet ko 2 -..- baik punye aku lap aw.haahaha! sekarang ni tengah tunggu tali baru je serious tak sabar dan serious aku tak tenang bile dah beberapa hari tak dpt memetik guitar itu -..- hmm sebb itu la teman aku yang paling rapat sekarng ni, aku meluahkan isi hati aku ape yang aku rase sume dengan memetik guitar itu dan aku jadi puas bile dapat lepas kan rasa itu melalui lagu, so setiap lagu ade cerita nya.

siket je lgi dpt la ko tali baru sabar ye. tolong luah kan isi hati ku yang sedang gunda gulana ini.


No comments:

Post a Comment